افرا

قصد رفتنم الکی ست ...

سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۲۳ ب.ظ

قصد رفتن اگر میکنم به یک "بمان" دلم گرم میشود .... چمدان اگر میبندم به قفل شدن دستی دور مچ دستم مکث میکنم.... گاهی بیخودی دلم میخواهد بگویم قید هم را بزنیم .... و تو بگویی آتشم نزن لعنتی ....

چقدر جمله هایت را باید شخم بزنم تا تک و توک واژه بیابم که مرددم کنند برای رفتن .... تو که مثل منی .... من ک مثل توام... موسیقی را طور دیگری گوش میدهیم .... یکبار دیگر الکی سیاوش را بشنو !!! 

۹۳/۱۱/۰۷
افرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی