افرا

گفته بودم از شعاری بودنم میترسم... گفته بودم از اینکه همانی هستم که نشان میدهم مطمئن نیستم... گفته بودم که چقدر حالم بد میشود وقتی بازیچه شرایط میشوم، وقتی دو قدم از خودم دور میشوم و میپرسم چه شد که خودم را گم کردم، فراموش کردم؟ و چقدر حالم بدتر میشود وقتی گم شدنها زیاد میشوند... 

گاهی یک طوری میشوم که انگار من نیستم... ولی حقیقت این است که همه اینهایی که میبینی منم..... منی که جایی از ماجرا ممکن است تبدیل به کسی شده باشم که باورت نشود. حرف خوب گفتن را بلدم اما با من چه کردند این حرفها؟.... از من چه ساختند؟ 

شعاری شده م؟ 

حرف که میخواهم بزنم، در هر رفت و برگشتی کلمات را عوض میکنم، منصرف میشوم، مصمم میشوم، بیهوده بنظرم میرسد، حیاتی بنظرم میرسد.... بعد که این همه بابتش فکر میکنم، باز از گفتن یا نگفتنش راضی نیستم....

____________

من کی ام؟ گمشده ای در تن خود........


۹۴/۰۴/۱۶
افرا

نظرات  (۳)

فقط خودت باش...خوب یا بد بودن به کنار.. خود بودن هرچند با ویژگی های بد خیلی بهتر از تظاهر به خوب بودنه...
پاسخ:
درسته
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۷ رها مشق سکوت
من چندساله با خودم قرار گذاشتم، هرجا که احساس کردم دارم شعاری میشم، همون لحظه، هرکجا که بود، اعتراف کنم که شعار دادم و دارم خود واقعیم رو پنهون میکنم
ما اکثر وقتا خودمونیم، ولی گاهی وقتا با جنبه هایی از خودمون آشنا میشیم، که تا قبل یه حرف، یه اتفاق، یه ناراحتی، نمیشناختیمش
پاسخ:
همه آنچه هستیم خودمانیم... حتی وقتی نقش بازی میکنیم... آدمی هستیم که نقش بازی میکند
درود.
اول خوبه یک تعریف از خود داشته باشیم!
خود حاصل توهمات و افکار و عقاید و رقابت و حسادت و ... است که با هم جمع شده و اعمال و کردار ما را میسازد و در قالب خود به نمایش میگذاریم!
موفق باشید
پاسخ:
درسته... ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی