افرا

3 may 2014

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ب.ظ

گفتی افرا کنار دریا نمیتونه باشه و من افرایی رو پیدا کردم کنار دریاچه.... کافیه تو موج اون دریاچه باشی... من به تماشاتم راضیم. ... حتی اگه ساحلو نفرسایی تا ریشه هام جدا شن و غرقت بشم ....

حتی اگه ترجیح بدی اون موج دوره باشی....

من اما افرای ساحل میمونم... و تماشات میکنم

۹۴/۰۴/۳۱
افرا

نظرات  (۳)

من اگه یکی اینطور خالصانه به تماشام بشینه، عاشقش میشم.
پاسخ:
چی بگم.....
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۳ یک مردِ جدّی
چقدر خالصانه ...
پاسخ:
:-)
اون آدم باید خیلی خوش شانس باشه... تحسین برانگیزه!
پاسخ:
امیدوارم از خوش شانسیش باشه :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی