افرا

سریال هم نمیشود دید

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲ ب.ظ

خواستم بنشینم پای تلویزیون، بفهمم داستان از چه قرار است و اگر شد باز سریالی را دنبال کنم! بعد دیدم طرف دختری را شب به خانه اش راه داده و خودش تا صبح، زیر باران! انگشت در آتش فرو کرده که به گناه نیافتد! نمیدانم چرا هجوم هوس برایم غیرقابل هضم است! آن هم برای آدمی که اعتقادی دارد و لقبی مثل مومن به یدک میکشد! یعنی راهی برای دور ماندن از گناه وجود ندارد که دستانش را نسوزاند! ترجیح دادم اخبار گوش کنم و ببینم رهبر طالبان کیست و در پاکستان چه شده و کردهای سوریه را چرا زده این اردوغان؟...

۹۴/۰۵/۰۷
افرا

نظرات  (۶)

۰۷ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۸ یک مردِ جدّی
بسیار عالی بود این پست
پاسخ:
ممنون.
اصولا هجوم هوس برای همچین آدمهایی اتفاق می افتد..لابد اسمش هم میشود احساسات پاک!!
پاسخ:
لابد... جالب اینه ک راه حلهای مهارش هم  باید قابل رویت باشن حتما.
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۰ ماهان هاشمی
اینقدر خودشونو تو محدودیت و معذوریت قرار میدن که با یه همچین اتفاقی کار به جاهای باریک میکشه! :)
پاسخ:
والاااا
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۸ محدثه عارفی
سریال های این روزا ندیدنشون بهتر از دیدنشونه! راستش رو بگم این جریانا مثل همین اتفاقی که شما نوشتین تو قرن های پیش برای بعضی عابدا اتفاق افتاده ولی حالا اینقدر توی همه ی فیلما استفادش می کنن که همه چی رو کلیشه کردن...
پاسخ:
دقیقا همینطوره. من فکر میکنم اغلب کسانی که به انجام چنین کارهایی دست میزنند که عینا در روایتی ذکر شده که توسط عابدی و زاهدی انجام شده،‌ صرفا در پی کپی برداری اند و اینکه با چنین کاری تقدس میگیرند.
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۶ آذین &گیتی
سلام
دقیقا منم وقتی دیدم این سریالو همین فکرو کردم...
...

موفق باشید
پاسخ:
:) مرسی
من هم این سریال را نمی فهمم ...هیچ چیزش ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی