افرا

بازیِ اقرار...

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ق.ظ

تو بعضی فیلم خارجیا سکانس مشترکی هست مربوط به  یه سرگرمی که شاید اسمش "اعتراف کن" باشه؛ توش هرکدوم آدمای حاضر، یه بطری خیلی کوچیک ویسکی دارن. نمیدونم حالا ویسکیه یا یه چیز دیگه و من دارم اسمشو درست میگم یا نه؟ اما خب بهرحال خاصیتش توی اون بازی اینه که با هر جرعه ش یه حقیقتو بی پرده به زبون میارن، با هر جرعه ش از یه خاطره ی مگو پرده بر میدارن، با هر جرعه ش اقرار میکنن... اعتراف میکنن....


داشتم فکر میکردم که کاش مام یه بار میرفتیم بالای یه بلندی ... و میخوردیم و میگفتیم... من که نخورده اعترافامو کرده م .... نوبت توئه رفیق.... همه رو سر بکش و بگو..... نترس، نمیپرم پایین! من نپریده از هول این ابهام سقوط کردم... فقط به این فک کن که اگه با حرفت بال در بیارم چی؟ .... میدونستی عاشق پروازم، عاشق ارتفام... چی میشه اگه تو بال پروازمو داده باشی.... پرواز یا سقوط بهتر از اینه که یه عمر بالی داشته باشی که بال پرواز نیست... و مرغ وار، پات روی زمین باشه و چشمت به آسمون در حالیکه دوتا بال رو داری .... 

۹۴/۰۹/۲۳
افرا

نظرات  (۱)

۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۵:۳۰ فاطیما کیان
از این بازی خاطره ی خوبی ندارم اصلا ...
پاسخ:
:/ ... من اما خاطره‌ای ازش ندارم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی