افرا

افسار

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ب.ظ

گفته بودم بی تو میمیرم ولی این بار نه

گفته بودی عاشقم هستی ولی انگار نه


هر چه گویی دوستت دارم به جز تکرار نیست

خو نمیگیرم به این تکرار طوطی وار نه


تا که پابندت شوم از خویش میرانی مرا

*دوست دارم همدمت باشم ولی سربار نه*


قصد رفتن کرده ای تا باز هم گویم بمان

بار دیگر میکنم خواهش ولی اصرار نه


گه مرا پس میزنی گه باز پیشم میکشی

آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار نه


میروی اما خودت هم خوب میدانی عزیز

میکنی گاهی فراموشم ولی انکار نه


سخت میگیری به من با این همه از دست تو

میشوم دلگیر شاید نازنین بیزار نه


گه مرا پس میزنی گه باز پیشم میکشی

آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار نه


خوب خوانده افسار را محسن چاوشی...

۹۴/۱۰/۲۸
افرا

نظرات  (۴)

۲۸ دی ۹۴ ، ۲۲:۲۷ فاطیما کیان
خیلی قشنگه باید حتما دانلودش کنم
پاسخ:
اوهوم... مطمینم لذت میبری.... تلفیق شعر و صدا و همینطور اواز کوتاه محلی مابینش ک سیناسرلک خونده، نتیجه خوبی داده..
عالی خونده ولی کاش بعد از اینکه فهمید شعر از شهریار نیس اسم شاعرش رو ذکر میکرد. 
پاسخ:
لابد هنوز متوجه نشدن نام شاعر رو، چون در متنس که بآبت عذرخواهی از این اشتباه منتشر کرده بود هم نام جایگزینی ذکر نکرده..
اگه اشتباه نکنم یه خانومی به اسم پریناز جهانگیر شاعرشه. صفحه ی شعر نو نوشته بود.
ولی کارشو واقعا دوست داشتم مثل کارای دیگه ش :)
پاسخ:
اوهوم. منم کارشو دوس داشتم، مرسی از اسم شاعر 
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۳۲ ‌سَ‌ـم‌ـا ..
معرکه است .. خیلی لعنتیِ ..
پاسخ:
:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی