افرا

طوری دیگر...

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۰ ب.ظ

اگر روزی جز شادی تو چیز دیگری ازت خواستم... ۱

دوستت دارم بی آنکه بخواهمت... سالگشتگی ست این؟ خواستنش

 تمنای هر رگ؛ بی آنکه در میان باشد

خواهشی حتی؟ نهایت عاشقی ست این؟ آن وعده ی دیدار در فراسوی پیکرها؟۲

هرجور میتونی بمون... من با تو سازش میکنم... هربار میگفتم نرو ... این بار خواهش میکنم۳


دوست داشتن های آدمهایی از این جنس‌اند... بدون تعلق، بدون تعهد، بدون جبر، بدون دو سویگی، بدون توقع.... اما سراسر ماندگاری....


۱.عباس معروفی

۲. احمد شاملو

۳.ترانه مهدی یراحی

۹۵/۰۵/۱۱
افرا

نظرات  (۳)

۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۲ katayoon dolatshahi
عالی
پاسخ:
ممنون :)
چقدر دلم ماندگاری میخاد
پاسخ:
نصیبت باد...
این بار بشکن بغضمو فکر غرورم نیستم...:(
پاسخ:
تک تک قسمتهای متن این ترانه رو دوست دارم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی