افرا

شهریور...

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۴۷ ب.ظ
شهریورها انگار بناست که بر من بد بگذرند، با تمام عشقی که بهشان دارم. با ویژگی خاصی که در موردشان برمیشمرم: اعتدال! اما شاید اینطور است که بیشتر افراطی ترین حالاتم را در این ماه سپری کرده ام.... شهریور... ماه تولدم... ماهی که دوستش دارم اما در حقم جفا میکند... بر من سهل نمیگیرد... شاید حکایت دوست داشتنهای یک طرفه ایست که بر من هم رواست...  من اویی را دوست دارم و او نه... 
سخت میگذرند شهریورهای عزیزم و من باز عزیز میدارمشان ... 
۹۵/۰۶/۱۷
افرا

نظرات  (۲)

افرا من دیگه واقعا نگرانت شدم :(((
افرا جان چیزی شده؟ حالت خوبه؟ اصلا سابقه نداشته اینقدر سر نزنی به وبلاگت:((((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی