افرا

دورخیز

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲ ب.ظ

سنجاقهای مشکی را از لابلای موهایم در می آورم که به جای هرگونه کلیپس و کش و این چیزها وظیفه دارند موهایم را پشت سرم حلقه کنند تا این حجم مو عین قوز از زیر مقنعه دیده نشود!!! خسته ام! خستگی بی نتیجه خستگی را مضاعف میکند وقتی میبینی دستاوردی به بار نیاورده ای اما خمیده و زار شده ای!!! هیچ چیز نخواندم، هیچ چیز ننوشتم، به هیچ چیز فکر نکردم، و فقط برای پایان شبم برنامه دیدن یک فیلم ریختم و بعد تلاش کنم یک سره تا هفت بخوابم!!! 

و به خودم یادآوری کردم در این آخرین فصل 95 قرار داشتم به چه چیزهایی سامان بدهم و به خودم تلنگر زدم که بعد این استراحت و فراغت چندساعته به پا خیزم!!!!!! 


۹۵/۱۰/۱۳
افرا

نظرات  (۳)

تلنگر خوبی بود...
پاسخ:
:)
۱۳ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۵ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
وقتی می بینی ده سال زحمتت به باد رفت افرا، دیگر هیچ چیز برای ارائه به خودت نداری. مسخ میشوی. دیگر بعد از یک استراحت چند ساعته به پا نمیخیزی.
پاسخ:
دوباره ایستادن و دوباره شروع کردن بهترین انتخابیه که پیش روی ما وجود داره، فقط باید به امکانش و ارزش امتحان کردنش باور پیدا کنیم و دوباره بایستیم..
بلند که بشوی تازه اول دردسرت میشود!
اینجا سرزمینیست که باد هایش عجیب پر زورند!
پاسخ:
درد بی دردی علاجش آتش است... باید برابر بادهای مخالف هم ایستاد و پیش رفت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی