افرا

نیم‌فاصله

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۴۴ ب.ظ

همزمان سیما بینا داشت می‌خوند: "لیلا وفای تو گردُم"، و داشتم منابع کتاب رو ویرایش می‌کردم و رسیدم به اسم مترجم: لی‌لا! آخه استاد جانم لیلا رو هم جدا می‌نویسی؟!!! 

این جدا و سرهم نویسی و نیم‌فاصله شده معضلی برا من! هم زمان پایان نامه خودم و سلیقه خاص استادم، چند پایان نامه و قواعد مورد نظر دانشگاه و اساتید راهنماشون، فصلنامه و قواعد فرهنگستان! و کتاب دکترجان که دیگر قواعدش استثنایی و منحصر به خودش است.... 
سیما بینا می‌گوید: ای اماااااااااااااااان


پ.ن: سیما بینا حالِ خوبی دارد بسی... به اضافه اینکه وقتی در جوار خانواده و مخصوصاً مادر باشم یک سلیقه مشترک است که رضایت و لذت نسبی همه را برمی‌آورد.

۹۶/۰۱/۱۹
افرا

نظرات  (۴)

من باب نیم فاصله نظری به کتاب های امیرخانی بندازید بیش از این ها مختون سوت میکشه.
مثلا امروز رو ام‌روز مینویسند.
یا زنده گی
یا مه تاب
کلا جالبه.

پاسخ:
زندگی!! مهتاب!! یه سری کلمات با این دست‌بردن‌ها زیبایی خودشون رو از دست می‌دن. اصلاً برام توجیه‌پذیر نیست این حد از جداسازی گلمات. انگار بر اساس چندبخش بودن، کلمات رو جدانویسی می‌کنن!
امیرخانی رو هنوز نشده که بخونم...
۱۹ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۳۳ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
واااای این نیم فاصله و قواعد پایان نامه دانشگاه و مقالات مجلات مختلف آدمو دیوونه میکنه 

سیما بینا دوس ندارم. نمی دونم چرا 
پاسخ:
من که رسماً دیوانه ام اکنون! قاطی میکنم متنی که زیر دستمه باید طبق چه قاعده ای پیش بره !! :|

دوس نداری دیگه. چرا نداره! مث من که مثلا نامجو رو دوست ندارم :| :)
من هم سیما بینا رو دوست دارم و به دلم می شینه بیشتر کارهاش.
من تازه می خوام پایان نامه رو شروع کنم و باید بگم هر روز که می گدره بیشتر می ترسم و احساس می کنم داره برام تبدیل به یک غول بزرگ می شه.
پاسخ:
ترس نداره. راحت برو جلو. میبینی که یه غول بی آزار و مهربونه که فقط میخواد بهت تجربه بده :) من که دوست شدم با این غول عزیز :)
بین همه قشری سیما بینا طرفدار داره :)  عجیبه! 
این پایان نامه هم داستانیه! 
پاسخ:
سیما بینا خیلی خوبه.. کلی حال خوب داره
ما و پایان نامه هایمان... ای داد....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی