افرا

فراتر از بودن

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۲۱ ب.ظ

شک سراغم را گرفت، راندمش...

تردید هوایی‌ام شد، رو برگرداندم...

در دلم خلأها پدید آمد، رویشان را پوشاندم ...

فاصله افتاد، دویدمش...

امید از چشمانم رفت، به سرمه‌ای فروغ‌شان بخشیدم...

خواهشی به جانم افتاد، بلعیدمش...

که مباد سایه ای بر این وصل بیافتد...

بودنت تمنای من بود...

بودنت هنوز همه چیزِ من است...

۹۶/۰۱/۲۵
افرا

نظرات  (۱)

یاد اون آهنگی افتادم که میگفت بودنت هنوز مثل بارونه. ساده و خنک و خیلی آرومه.

پاسخ:
چه دوسش دارم این آهنگو من...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی