افرا

بهار چندم است؟

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۵۱ ب.ظ

اکتسابی یه چیز است و انتسابی چیز دیگر ... و دنیای ما پر آدمهایی ست که به انتسابی هایشان می نازند و پر آدمهایی که به انتسابی هایشان افسوس میخورند ... و پر آدمهایی که اکتسابی دارند و آدمهایی که اکتسابی ندارند.... پر آدمهایی که به انتسابی های دیگران غبطه میخورند و پر آدمهایی که به اکتسابی های دیگران حسادت میکنند ... پر آدمهایی که .........

کسب کردی یا نسب رسیده به تو را نمیدانم .... انتسابی ها بعضیهایشان از بین می روند و اکتسابی ها هم ... ان بعضی هایی که می مانند را بچسب . بقیه را تف کن برویشان .... توضیح نمیدهم که کدامها ماندگارند چون تا می آیم بنویسم مثلا دانش تو چیزی ست که نمیسوزد یا نمیریزد یا نمیشکند با خودم میگویم از کجا معلوم! اینهایی که حافظه از دست میدهند دانش برایشان می ماند آیا؟....

تهش به دوست میرسم که فکر کنم بهتر می ماند ... آلزایمر هم که بگیرم ولم نمیکند..... البته میدانی که تعریفم از دوست خیلی پیچیده ست... گاهی با ملاکهایی که ردیف میکنم با خودم میگویم چندتا از این دوستها دارم اصلااا؟

ولت کنم چه از سر ازدست دادن حافظه و چه از سر مسخ شدن و مغلوب آدم بده ی درونم شدن .... ولت کنم ولم میکنی ؟


۹۳/۱۲/۲۹
افرا

نظرات  (۱)

بهار چندم بعد از چه اتفاقی؟
درست نمیدانم...ولی اکتسابی ها نزدیکترند ب آدم برعکس این قاعده عقلی ک باید انتسابی ها باشند...
جمله آخر ابهام داشت...بشدت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی