افرا

انیمیشن

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳ ق.ظ

«بدون این سنگ اون تنها بود... که همین اون رو عصبی و نامعقول، و از لحاظ فیزیکی خشونت آمیز کرده بود. درست مثل دختر انسانی.. غمگین-عصبانی بود.» (انیمیشن home)

در پی تقاضای دوستی برای معرفی چند انیمیشن خوب و با ذکر عنوان home مابین بقیه انیمیشن ها دلم دستمو کشید به سمت فولدر انیمیشن و نشستم به دیدن دور تند home... انیمیشن هایی از این دست که موزیک سهم زیادی درش داره حیفه که با دوبله دیده بشه. مخصوصا اینکه صداپیشه های اصلی کارها خیلی بیشتر از صدای دوبلورها روی شخصیتها میشینه.... از اون موقع دو تا از آهنگای ریحانا رفته تو پلیرم و موسیقی هرروزم شده... Towards The Sun و Dancing In The Dark... و حس خوبی با خودشون برام میارن. باید از اون دوست و تقاضای به موقعش که باعث مرور قشنگی برام شد تشکر کنم.

باقی انیمیشن هایی که بهش توصیه کردم بهترینهای گذشته تاکنون دیده های خودم بود: مری و مکس، wall e عزیزم که دوست داشتنی ترینه برام، up، رنگو، inside out و زوتوپیا بود.

۹۵/۰۸/۱۶
افرا

نظرات  (۲)

پونیو رو هم ببین، مال میازاکی ئه، من واقعا دوستش داشتم، اتفاقا اقبال زیادی بهش نبوده، نمیگم مغفول مونده دقیقا دارم میگم دوست داشته نشده، من ولی دوستش داشتم، ببینش شاید دوستش داشتی تو هم
پاسخ:
چشم. :) به زودی میبینم و نظرم رو هم منتقل میکنم. مرسی از معرفی 
می بینم که بالاخره وسوسه فیلم دیدن به تو‌غلبه کرد:)
پاسخ:
از این کارا که زیاد می کنم، رو دور تند دیدن فیلمهایی که قبلا دیدم :) واسه دیدن فیلم جدید خیلی دارم خودآزاری میکنم... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی