افرا

رفیق...

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ب.ظ

"دو سال گذشت رفیق؛ از شانسهای زندگی ام بود دیدنت و تداوم حضورت...."

این را که توی صفحه فیس بوکش نوشته بود خواندم. برایش کامنت تبریک گذاشته بودند. و او ضمن تشکر تذکر داده بود که امیدوارم دچار بدفهمی نشده باشید....


و من کلماتش را و منظورش را خوب میفهمیدم و توی دلم برای این آقای همکلاسی کلی خوشحال بودم. و به مهرماه فکر میکردم .............

۹۴/۰۳/۲۸
افرا

نظرات  (۳)

آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری
بهار بندگیتان مبارک.
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۱ حسین غلامى خواه
:)
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۱ یک مردِ جدّی
عاشق همکلاسی های تیز هستم!
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی