افرا

تنم به پیله ی تنهایی ام نمی گنجید...*

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۶ ب.ظ

عادت می گنند... 

عادت می کنم...

به صدایی که آهسته شده، به زبانی که به کام گرفته شده، به انحنای لبی که صاف شده، به موهایی که از روی شانه جمع شده... به نگاهی که تهی شده... به تازه واردی که منم ........

آنها عادت میکنند اما خودم؟! گمان نکنم... فقط من می مانم و آنهایی که توی جمجمه ام مدام ضربه میزنند...

* فروغ 

۹۵/۰۷/۱۴
افرا

نظرات  (۲)

"و حس باغچه انگار/ چیزی مجردست/ که در انزوای باغچه پوسیده است .."
پاسخ:
دلم برای باغچه می سوزد.....
عادت کردیم، عادت کنیم.
پاسخ:
من عادت نمیکنم اما....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی