افرا

از تلگرام گویه ها... تلگرام شنیده ها

جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ب.ظ

گاهی آدم چیزی میگه یا نظری در مورد خودش میشنوه که باعث میشه در لحظه خودش رو خیلی دوس داشته باشه و بخواد خودشو بغل بگیره...: 

+سطح احساسی روابط آدم ها الگو بردار نیست. بهتره آدمها تجربه روابط احساسیشون رو به اتفاق بسپرند تا پیروی از یک الگو. آدمها و شرایط، مشابه هم نیستند که بشه اصول و روشهای یکسانی رو برای روابط شخصیشون توصیه کرد. دنیا به تفاوتشه که قشنگه ... اگر همه آدمها قرار بود مشابه هم رفتار کنند دیگه عشق و کشش محبت معنا نداشت، چون یکی با دیگری فرقی نداشت، هرکس همون رفتار و اعمال احساسی رو ارائه میده که دیگری میده ...بنابراین خود را به دست زمان و اتفاق بسپرید....

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

-عکس پروفایلت خیلی زیباست و هنرمندانه و اینکه از آن پرتره هایی که خوانش شخصیت رو در اون خوب میشه داشت. به جز نشانه های تصویری عیان که نشان از علاقه و گرایش به سنت و هنر و ادبیات و موسیقی و گذشته هست نشانه های دیگری مثل زبان بدن و زاویه نگاه که اهل تفکر بودن رو انتقال میده و حالت  دستها که نوعی نازک اندیشی زنانه دارد وحتی آن لبخند در حال شکفتن پر از شور و عشق است و نماد یک انرژی ابتدایی برای یک مسیر پرو پیمون و غنی هست. و کلی خوانش دیگر...


پ.ن: من حرف نویس خوبی ام! اما حرف بگوی خوبی..... لزوماً نه! 

.

.

امیدوارم روابطتتان در تمام سطوح و با هر جنسی به سمت تعالی و بهتر شدن و نزدیکی و صمیمت پیش برود نه دوری و سردی! من اینچنینم که در رسمی ترین روابطم هم که تغییر منفی ای احساس میکنم دنبال تقصیر و کوتاهی و اشکالی در خودم میگردم! احساس گناهی انگار با من است که خیال میکنم رنجانده امش... 

۹۵/۱۰/۰۳
افرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی