افرا

پیش آمده فیلمی را ببینی، کتابی را بخوانی و حس کنی بخشی از زندگی آدمی انگار با الهام یا تأثیر از آن شکل گرفته و رقم خورده؟ مثلاً فکر کنی آدمی عاشق شخصیت آن داستان یا فیلم شده و در دنیای واقعی وقتی کسی را شبیه او یافته خواسته که این عشق را به مرحله عینیت برساند؟

من بعد از دیدن "زندگی دوگانه ورونیکا" این حس را درمورد مقطع احساسی دوستی داشتم! نمیدانم چرا ورونیک را شبیه آنی یافتم که در جانِ آن دوست نشسته بود... و نمیدانم چر این را تصادف ندانستم! من گمان کردم او تجلی ورنیک را در آن دختر دیده بود... 

پی نوشت: موسیقی این فیلم عالی ست... عالی ... آنچنان که هویت مجزایی برای خودش جدای از فیلم نزد مخاطب پیدا میکند...

۹۵/۱۰/۲۲
افرا

نظرات  (۲)

۲۲ دی ۹۵ ، ۱۱:۱۴ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
افراااااا دفاع کردی که اینقد فیلم می بینی دختر؟؟!!
پاسخ:
نچ!! هرروز که یه فصلو کامل میکنم و میبندم به خودم فیلم جایزه میدم برای آخر شب :)
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۱:۴۵ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
آفرین، آفرین. زودتر دفاع کن، بیا در جمع ما بیکاران:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی