افرا

از خودت برایم بگو*

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۳۸ ق.ظ

دوستت ندارم، چراکه دوستت دارم

از عشق ورزیدن به تو دست می‌کشم و دیگر عاشقت نخواهم بود

از چشم‌به‌راه تو بودن دست می‌کشم و دیگر منتظرت نخواهم ماند.

قلب یخ‌بسته‌ام از سرما به آتش می‌رود


دوستت دارم، چون تنها کسی که دوست می‌دارم تویی

و چه عمیق از تو بیزارم.

 بر تو سرِ تعظیم فرود می‌آورم

و بدان عظمتِ عشق من آن اندازه است 

که نمی‌بینم‌ات

اما با تمام ندیدنم دوستت دارم....


*مجموعه 52 قطعه روح‌نواز از پابلو نرودا به همراه عکس‌هایی چشم نواز از عکاسان ایرانی، ورق به ورق این کتاب داستانی ست برای خودش...


پی‌نوشت: ابر می‌بارد همایون می‌تواند همانی باشد که سال‌های پیش آغاز هر سال را به قطعه‌ای/قطعه‌هایی از آلبوم جدیدش انس می‌گرفتم/می‌گرفتیم....

۹۵/۱۲/۲۶
افرا

نظرات  (۴)

۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۳۰ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
یک دقیقه سکوت 
پاسخ:
یک دقیقه گذشت... حال از خودت برایم بگو ... :)
ابر میبارد و من میشوم از یار جدا 
چون کنم دل به چنین روز ز دلدار جدا
ابر و باران و من و یار ستاده به وداع 
من جدا گریه کنان ابر جدا یار جدا...


مگه میشه این قطعه رو شنید و هیچ واکنشی نشون نداد. دیروز حداقل 10با این قطعه رو شنیدم.

پاسخ:
دقیقا.... مدام داره تکرار میشه... و هربار دوبارهدر جان نفوذ میکنه...
افرا دقیقا وقتی وبلاگت رو باز کردم همایون داشت می خوند البته قطعه آهای خبر دار.

قطعه ابر می بارد رفت ته دلم..

ابر و باران و من و یارستاده به وداع
من جدا گریه کنان،ابر جدا،یار جدا
پاسخ:
خوب کاری با دل آدم میکنند این دو قطعه.... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی