افرا

زمزمه های شبانه باران

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹ ق.ظ

زیر نوازش صدای باران نباید به خواب رفت.

وقتی سر در موهایت فرو کرده و زیر گوشهایت زمزمه وار حدیث عاشقی میگوید، خواب بی رحمانه ترین عکس العمل برابرِ اوست... وقتی که شبانه به پنجره اتاقت زده و برایت سمفونی مورد علاقه ات را اجرا میکند خواب قدرناشناسی برابرِ سخاوت اوست... آغوش بگشا، عشق بازی کن با نوای باران... 

هنوز باران را دوست دارم، همیشه باران را دوست دارم، بدون چون و چرا، بدون اما و اگر، بدون حتی و شاید... بر بسترِ باران همه چیز عزیز است، حتی اگر روزی فقدان جای چیزهایی را گرفته باشد، خاطره ها از مهرِ باران نمی‌کاهند... باران همیشه معشوق من است! باران همیشه عاشق من است... 

نوروز واقعی از هم‌حالا آغازیدن میگیرد... وقتی که تعطیلات به پایان برسد، وقتی که زمان تکاپو برسد، وقتی که به پاقدم باران مزیّن شود... این نو روز مبارک! 

۹۶/۰۱/۱۴
افرا

نظرات  (۴)

من هم شب هایی که بارون میاد و صدای قشنگش از کانال کولر یا پشت پنجره به گوشم می رسه،خوابیدن رو نادرست ترین کار ممکن می دونم..

الان هم بارون میاذ..

بارون فروردین و اردیبهشت یک حال دیگه ای داره
پاسخ:
من و باد و بارون با هم جورِ جوریم... 
حالش گوارای دلت :)
یاد شعر معروف استاد افتادم:
دیشب باران قرار با پنجره داشت
روبوسی آبدار با پنجره داشت
تا خود صبح به گوش او پچ پچ کرد
چک چک چک چک چکار با پنجره داشت؟

البته این روزا وقتی بارون میگیره یاد همایون شجریان عزیز میفتم و شعری که به بهترین شکل زمزمه میکنه:

ابر میبارد و من میشوم از یار جدا 
چون کنم دل به چنین روز ز دلدار جدا
ابر و باران و من و یار ستاده به وداع 
من جدا گریه کنان ابر جدا یار جدا...
پاسخ:
باران و موسیقی های بارانی چه ها که نمیکنند با آدم...
افرا جان سلام.الان خبرِ زلزله مشهد رو شنیدم.
امیدوارم حالتون خوب باشه.
خیلی ناراحت شدم برای مشهد.مخصوصا روستاهای اطراف مشهد.
بلا از خودتون و شهرتون دور باشه.

پاسخ:
سلام عزیزم
ز زلزله جز دیدن لرزش آروم گلهای توی گلدون و تکون کوچک لامپ و چندتا تماس تلفنی چیز دیگه ای رو درک نکردم... بلا از همه دور باشه. ممنون :)
۱۷ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۰۰ •✿ آرورا ✿•
سلام
سال نو رو با تاخیر اما با یک بغل آرزوهای خوب بهتون تبریک میگم :)

من برف رو بیشتر از بارون دوست دارم :)
پاسخ:
سلام. سال نو به شما هم مبارک :)

آسمون کلاً عزیزه و همه هدیه هاشم دوست داشتنین... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی